top of page

Konttori on kenttätyöntekijöiden henkilöstöviestintään sekä digitaaliseen tiedonkeräämiseen suunniteltu mobiilisovellus

Konttori digitalisoi yrityksen sisäisiä prosesseja sekä tehostaa viestintää ja vuorovaikutusta.

Konttori on mobiilisovellus, jolla henkilöstösi löytää nopeasti ja kätevästi tarvittavat tiedotteet, ohjeet ja yhteystiedot. Konttorilla voidaan myös luoda täysin muokattavissa olevia lomakkeita, joilla saat helposti kerättyä kriittistä tietoa kenttätyöntekijöiltäsi.

Tavoitatko yrityksesi kenttätyöntekijät?

Toimiva henkilöstöviestintä kentällä kiiruhtavien työntekijöiden kanssa on hankalaa ilman sopivia työkaluja. Siksi olemme kehittäneet Konttorin.

Miksi yritykset valitsevat Konttorin?

Ota haltuun kenttätyöntekijöiden digitaalinen työskentely yhdellä ratkaisulla, joka muokkaantuu täysin teidän tarpeiden mukaisesti.

Työntekijöiden itsepalvelukanava

Optimoi ja tehosta työntekijöiden toimenpiteitä helpolla tavalla hallita omaan työhön ja työhön liittyviä tarpeita kuten sisäiset varaukset, vaihdot, ilmoitukset työmaalta jne.

1

Helpota tiedonsaantia

Mahdollista ohjeiden ja käytäntöjen käyttäminen suoraan mobiilissa yhden käyttöliittymän välityksellä.

2

Täydellinen henkilöstön sitouttaminen

Viesti henkilöstölle tehokkaasti, varmasti ja nopeasti yhtiön kehityksestä. 

3

Viesti välittömästi kaikille tai suoraan yksilölle

Mahdollista suora viestintä suoraan työntekijälle kun hänen toimenpiteitä tai asioita edistetään. Pyydä tarvittaessa palautetta tai jatkotoimenpiteitä niin, että työt tehostuvat ilman sählinkiä myös hallinnossa.

4

Mahdollista tehokkaampi ja hallitumpi tapa toimia

Kehitä tuottavuutta paremmalla tehtävien suorittamisella, nopeammalla läpimenoajalla, henkilöstö tehokkuudella ja halvemmalla kustannuksella.

5

?

Yleiset kysymykset

Minkälainen tuki palveluun kuuluu?

Palvelulla on rajoittamaton pääkäyttäjätuki seuraavan työpäivän vasteajalla. Yhteyskanavana tukeen toimii sähköposti.

Päivityksiä?

Julkaisemme yleensä kuukausittain useita päivityksiä tai parannuksia pääkäyttäjätyökaluun, mobiili-ohjelmistoon sekä lomakepalveluun. Virheet korjataan aina ensi-prioriteetilla, yleensä välittömästi. Mobiili-ohjelmiston osalta päivityksiä jaellaan käyttäjille automaattisesti online päivityksinä ja merkittävät päivitykset Apple tai Android ohjelmistokaupan välityksellä.

Voinko perua palvelun koska vain?

Kyllä, voit perua palvelun koska vain. Teillä ei ole mitään velvoitteita palvelun jatkokäyttöön. Kun palvelua ei enää käytetä edellytämme toki, että kaikki käyttäjät ovat poistuneet palvelusta.

Mikä käy jos käyttämäärä nousee/laskee?

Laskutamme aina kuukauden lopussa olevan käyttäjämäärän perusteella. Jos käyttäjämäärä on noussut tai laskenut laskutamme ajantasaisen tiedon perusteella.

Mistä tiedän käyttääkö kukaan palvelua?

Palvelun pääkäyttäjänäkymästä näet statistiikkaa käyttäjien aktiivisuudesta ja palvelun historiaa.

Raportointia?

Joka kuukauden lopuksi lähetämme automaattisesti palveluraportit palveluiden käytöstä, käyttöasteesta sekä uusista ominaisuuksista.

Yrityksenne näköinen sovellus

Konttori muokkautuu myös täysin yrityksenne brändin mukaiseksi. Sitomalla viestinnän eri kanavat yhteen vahvistatte ja nopeutatte sisäistä viestintää.

  • Yrityksen sisäiset uutiset

  • Sisäinen puhelinluettelo

  • Sisäiset ohjeistukset

  • Henkilökohtaiset viestit

  • Käyttöliittymä prosessien käynnistämiseen sekä tiedon vientiin

Konttoriin mahtuu mm.

Vapauta aikaa sijoittamalla Konttoriin

Me haluamme pitää hinnoittelumme yksinkertaisena ja siksi laskutamme vain aktiivisten käyttäjien perusteella vasta kuukauden lopussa. Aktiivinen käyttäjä tarkoittaa käyttäjää, jolla on palveluun pääsy-oikeus, riippumatta laitteiden määrästä.

bottom of page